Moi, mä oon Nyyti. Isi kutsuu mua possuks ja äiti nyykkäliks, mut oikeesti oon Delichon Cloudberry. Mua kyl kutsutaan tosi halvoin sillä nimel. Et oon vaan Nyyti.

 900395.jpg900396.jpg
Täs mä leikin pallol kylpyhuonees             Tää kuva on otettu klo 6 aamul, ku me lähdetään töihin.
 
Äiti ja isi meni jonnekin ja mun isosiskon jonnekin, mut mä menin Siilin ja Wäinön (ja Sanna-tädin ja Ani-mummin) luo. Siili ei hilveesti must tykkää, mut Wäinö on mun hyvä kaveli. Wäinöl on aina hyvät leikit!!
Kun menin niiden luo pääsin agilitykisoihin. Kannustettiin Wäinön kans Siiliä ja mun oikeeta äitiä. Siili osasi mennä ja se voitti. Hitsi, et me hullattiin Wäinön kans sille. Illal me oltiin kaikki ihan sika väsyneitä.
Oon päässy myös töihin sinne missä Siili ja Wäinö käy. Mä sain sikana uusia kaveleita; semmosen mäyläkoira pojan Felixin, sit semmonen Golgi Lissun ja semmosen tellieli Nelsonin. Tapasin myös Sannan kavelin Sallan ystävät Titan ja Belan. Belan kans leikin kans välil. Hitsi mä oon ollu poikki työpäivän jälkeen. En mä ajatellu, ku äiti kiukuttelee töiden jälkeen!! Nyt mä ymmällän sitä :)
Oon nukkunu yöt Sannan, Siilin ja Wäinön vielessä sängyssä. Untuvapeiton alla saa hyvät unet. Välil oon kyl nukkunu samal tyynyl Sannan kans. Siili ei päästä sen tyynylle. Wäinö nukkuu siellä missä on valpaat ja joskus oon menny Wäinön vieleen. Wäinön kans me nukutaan päällekkäin bussis, ku ollaan menty töihin. Wäinö on pehmeä ja lämmin.

 900398.jpg900397.jpg
Täs mä kattelen ku Wäinö ja Nelson leikkii             Mua ei ehkä näy, mut mä olen tul WÄinön takana. Wäinö leikkii kirahvii

Mitäköhn muuta? Ainii. Tänää on mun vikatyöpäivä ja huomen mä meen kotiin. Sitä ennen meen kuitenkin metsää juoksemaan SIilin ja Wäinön kans ja sit mennään Wäinön kans kattoo, ku Siili menee tänään haljoituksiin.

Mut mul on ollu sika kivaa. Toivottavasti isi ja äiti päästää mut uudelleenkin WÄinön ja SIilin luo.
-Nyyti-